Setiap hari-hari yg kt lalui kadangkala menggembirakan, menyedihkan dan adakalanya membosankan.. Tapi ape pula hari yg bakal kt hadapi, bagaimana? Persoalan yang sering mengganggu setiap orang di muka bumi ini... Yang penting pada diri kita sendiri, bagaimana untuk kita menghadapinya dan memahami situasi itu sendiri...

Ahad, 17 Mei 2009

Ahad yg tenang...

Pg ni aku bangun cam biasa, wlupun cuti tp kene bangun awal.. mak aku pantang klu aku bangun lewat.. "anak dara tak elok bangun lewat2" kata die... so aku pun dah terbiasa tak leh bangun lewat, wlu camne lewat pun aku tidur mlm td..

Aktiviti pg ni d mulakan dgn rendam baju konon nak basuh tp last2 mak jg yg jd mangsa.. ape la punya anak.. tp aku tak duk diam.. aku g cuci kete aku yg dah tak rupe kete pasal dah sebulan tak cuci hehe... malunye..

Harini mak kene g rumah sedara ada kenduri kawin, kene g rewang.. aku malas nak ikut.. salah satu sbbnye mls nak jwb soalan yg takde jwpn... hem... kesian kat mak sbb jd mangsa kene jwb soalan tu plak arini.. ape nak buat ni jela sorang anak dara die yg tinggal.. so sume mengharap kat aku cpat dpt jodoh kot.. hehe.. hem... no komen..

Aktiviti aku yg seterusnya.. try balik baju2 lama.. wah! so impressive, byk yg dah bolh pakai.. yey yey.. finally.. cume ade part yg kene tunggu skt, kene kecikkan sikit lg hehe..

Panas jg hr ni.. mati kutu jg, nak buat ape ni... nak tido pun panas bukan main, angin yg kuar dr kipas terasa bahang je.. last2 aku telalap tak sedar diri..
alamak! aku tido siang ke?... kuang3..

Actually aku mmg suke duk kat rumah.. tak kirala ape keadaan rumah aku tu.. panas ke.. riuh ke... sebok ke.. bingit ke.. aku ttp suke duk kat rumah dari kuar rumah tak tentu haluan.. tak la baik sgt.. tp hobi aku mmg suke duk kat rmh.. so what!

Congrats tu Hafiz coz dah menang AF7 semalam.. mmg die patut dpt.. coz dah kerje keras 10 weeks.. bkn keluar pastu rehat 2 weeks, the tetibe betanding tu gelaran juara.. tak adil!

Ape aku mengarut ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan